Tuesday, December 13, 2011

weekendssssssssss

hallo hallo hallooo u olss..cehat tak ? ngee ~
aku pon tak tahu lar nak update cherita aper lagir , takder idear larr .,,grrrrrrr.,opss sorry gilos jap .
Hari isnin kan hari birthday sultan selangor , aku cuti  , so aku pon p la bawak family aku pergi Desa Water park .,so what ? ade aku kesah ?
u ollss tak kesah pon aper aku pedulik , dah ni belog aku kan , kau ade ?? hekhekhek .
sebenarnye aku nak update belog pasai aku pegi kenduri kawen akak BFF aku  dekyam  (bukan nama sebenar) tapi aku luper nak blutut pic aku dengan si pengantin , so next entri  nanti la ye sayangss . :)
ok back to the main topic ,
Maybe aku orang yang baru pertama kali nak jejak kaki dekat Desa Water park tu kot and u ollss sume mesti ade yang pernah pergi kan , tapi aku tak pedulik nak jugak cerita kat sini , wekkkk , :P
Not bad jugak la pergi situ even tempat tu tak dela adventure mane , setakat nak berendam memang puas hati la sebab air nyer bersih dan tak was - was nak mandi ,  :)
Aku dah tak ade idea nak bawak adik - adik aku p jenjalan , so aku bawak jela derang pergi sane je ,
Al- maklum la sekarang kan cuti sekolah , so adik - adik aku meronta-ronta bosan lepak dekat rumah 24 jam ,

jeng jeng jeng..geng kuat berendam sudah sampeiii ..

yeeaahhhaaaaa...

bubyeee , waterparkk .. :P

lepas je balik dari desa waterpark adik aku yg montel sorang ni merengek pulak nak p main bowling ,
so aku layankan aje la ,
hai , name saye montelll . :)

amboi bz nye pilih bowlaaa . :P

even aku penat time tu tapi aku layankan ajela kerenah derang ni ha, ..akak penyayang tak aku ?.muahahhaha .

No comments: