Thursday, December 8, 2011

boleh caya ke ?

Macam biasa la masuk - masuk opis , terus setup laptop then sumbat earphone dalam telinga ,
Lepastu pasang volume kuat-kuat , biar Hantu kak limah (bukan nama sebenar ) sakit hati panggil aku sebab aku tak dengar ,So terlepas dari buat kerja.muhahahaha.
Ok cukup . Bukan itu yang aku nak cerita ,
Cuma aku tiba-tiba teringat officemate aku pernah kata pasal perempuan yang dah hilang dara macam mana , .Maksud aku perubahan fizikal yang boleh lelaki atau perempuan perasan , tapi selalunya opcoz lelaki la yang perasan kan ,.
contoh kalau perempuan tu hilang dara bontot atau punggung die  " jatuh " ..ahaa jatuh disini bukan jatuh ke lantai ye u ollss,kesian perempuan tu dah takde montot.wakakakak.opsss..ape aku merepek ni  = . = ' ..mungkin akibat bosan terlampau .
Jatuh di sini bermaksud , labuh atau erti lain xde UMPHHH la orang lelaki nak tengok kan , 
Tapi boleh di guna pakai ke tanda-tanda ni ? . aku cuma musykil , mane la tahu kalau perempuan tu dok kerja kat opis tak bangun-bangun dari tempat duduk , kemungkinan bontot boleh jadi leper jugak ..Kan?
Disebabkan itu lelaki dah syak yang perempuan tu hilang dara . Tak memasal je kot , kesian pompuan tu dah kena fitnah.
Tanda yang kedua tumit merekah atau pecah .,hah , yang ni lagi la aku tak caye ,.ape kene mengena kalau dah hilang dara ada kaitan dengan tumit pecah ? .Oooo..kalau dah DARA tu pecah means semua benda yang pecah-pecah kat badan atau anggota perempuan tu korang nak cop yang perempuan tu dah tak ade dara la ? ..macam tu  ?
Kalau fikir secara rasional pun kemungkinan perempuan tu selalu berdiri tak duduk - duduk , atau ade masalah kulit kering , kemungkinan tumit derang boleh jadi macam tu ,,
Tak paham betul dengan pemikiran lelaki yang tak open minded , elok - elok ko usha perempuan tu bajet suatu hari nanti kau boleh la tangkap cintan la dengan minah tu , tapi bile tengok tang bontot die yang labuh tu terus kau reject , kau anggap die dah tak ade dara .Sungguh kolot pemikiran tau !.
Kalau nak tau pompuan tu ade dara ke tak kau test je terus ,kat situ konpem kau boleh tau pompuan tu ade dara ke atau dah tak ade .PAHAM?


p/s : entri ini hanya rekaan semata-mata  tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia ,

No comments: