Monday, December 19, 2011

Cuti -Cuti ~

sebelum aku hantar family aku semua pulang ke kampung , aku bawak jela derang pergi i-city .,nak save cost .. save la sangat , hahah.Aku rase ni dah kali ke-4 aku jelajah i-city .Aku pon pelik jugak adik - adik aku ni tak bosan pulak pergi sane ,Tapi best jugak la sebab i-city dah ade kemajuan , masuk pon dah tak ade "jin-jin" yang bagi tiket , sekarang guna auto pay punye mechine , :)
Kat sane jugak dah ade mini funfair , and tak lame lagi bakal ade eye of Klang pulak kot dekat sane . haha.
Klang ? kenape kelang ?bukan shah alam ? .,hah . korunk pergi la tengok google map .aku malas nak explain dalam ni . :P

Ade spin wing (kalau tak silap , lupe ni ) , space walk , (kalau korang malas nak jalan ronda-ronda icity ni korang boleh la kayoh benda alah ni , macam naik mini train tapi jenis kayuh punye , and rail die tinggi tak tinggi sangat la . Kalau terjatuh pon patah kaki tangan je , tak membawa maut. keh3.Sekali naik rm10 untuk 2 orang  ).Lepas tu dah ade pirateship , (ni takkan korang tak tau kot , sape yang pernah g funfair ke ,tak semua funfair ade ye  .genting higland ke , sunway , mesti ade benda ni ).Then ade lagi la permainan kanak - kanak . like kuda yang pusing-pusing tu yang biler budak- budak naik rase teruja kejap .,:) ...lain-lain tu semua sorang rm5 ringgit , murah takk ??.,sorang dua boleh la  , kalau dah berpuluh orang saudara yang datang alamatnya kaya la i-city  . :P

nak publish sikit pixs and muka-muka kanak2 riang:

spin wing ke ape ntah ni  , lupe name die , time ni benda tu tengah pusing ,tu yang nampak macam ghasper je tu :P

awek terhangat , pilih la kami :P

cenyummm.. :)
makan jap .lapo ..

saya tengah stress ni , tak nak balikkk !
pirateship.,duduk dekat tengah tak kecut perut pon .:P

p/s: next destination , jelajah melaka pulak , weee ~ tak sabaq naaaa. :)

No comments: