Thursday, December 1, 2011

Nak Kahwin #edisi mengenyam #

mengenyam ? kau paham tak ape itu mengenyam ?
mengenyam tu bermaksud menggatal yang teramat .,mengenyam tu dalam loghat nogori sembilan .
ok anda ditipu ., aku pun tak berapa sure mengenyam tu lohgat mane , keh3~
tadi masa attend meeting dekat office tiba-tiba bos tanya aku bile nak kawen ? . hok aloh bos ni , nak tanya pun slow - slow la bos ,ni di tengah orang ramai kau p tanya aku bila nak kawen , umur aku baru 21 bos , cara kau tanya macam aku ni anak dara tua je ,
cisss.  ye . aku sedaw badan aku memang macam orang tua .tapi i muda lagi taw ~ z z z z z z z z z z z.
ok cukup !
tapi memang aku akui rasa sangat cemburu dan jeles (bukan sama maksud ke ?) dengan rakan - rakan yang dah berkahwin dan yang akan berkahwin.Macam best je . haha . MACAM la , takdir semua di tangan ALLAH , bahgia ke tak wallahualam  yang penting kita dah jalankan kewajipan kita sebagai manusia disamping mengelakkan maksiat dan membanteras anak - anak luar nikah ..
macam pakar motivasi tak ?? keh3 ~

Betul ape , kalau kau dah kahwin , kau nak cium , peluk , pegang sana sini pun orang tak kisah , kalau orang nak marah pun kau tepekkan je kad kawen korang dekat dahi mereka .So that derang sedarlah yang korang tu dah kahwin.KAN ?
Plus kalau dah kahwin , xdela risau sangat laki kau buat ape , makan ke , mandi ke tak sebab dah tentu-tentu laki kau 24 jam bersama dengan kau.

Herm . bila la agaknya laki idaman aku nak 'sampai ' ni erk,..keh3! .

No comments: