Friday, December 16, 2011

selamat pengantin baru ~

seperti yang dijanjikan .
Secara ringkasnya saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada Kak Linda Rahmat dan Abg Affendi (betol la kot name ni :P ) kerana telah selamat melaksanakan walimatul urus mereka pada 11 December 2011 yang telah berlangsung di Pontian , Johor . Semoga anda bahgia hingga ke anak cucu dan dipanjangkan jodoh hendaknye , : )
Anyway thanks dekyam sekeluarga kerana menjemput kami untuk menghadari majlis tersebut ,
Even si dekyam buzy kerana dia adalah orang penting ketika itu , penting la sangat . hahahah.,tapi kitaorang tak kesah janji dapat makan , sampai 2 round gak la kami makan , .first untuk breakfirst (sebab tak sempat nak breakfirst pagi-pagi tu , hahaha) and lagi sekaliu baru la betul2 lunch .muhahahaha.
Dah name pon kenduri , sah2 datang bagi makan ye tak .keh3 .
btw , thank you so much ,
anda adalah pasangan secocok . :)

ambik berkat , mane tau akuh plak lepas ni kawen (berangan)

madhihah shy-shy cat nak posing , :P

ok saya memang gemokk .

ok kami memang simple , and demokkk. :P

congratsss :)



tak sempat nak ronda JB sebab my bf ader kerja , .penat - penat drive dri JB then aku dapat berita besan nenek aku pulak meninggal , so aku pon terus bergegas balik ke negeri sembilan , dan balik semula ke rumah aku dengkil pada hari yang sama tu jugak , Tahun ni ramai betul keluarga aku yang pergi tinggal kan kami , berturut - turut meninggal dunia , mungkin ade hikmah di sebaliknya ,


p/s: i miss my grandpa n grandma :(

No comments: