Tuesday, November 30, 2010

Putus di tengah jalan.

Kisah ni x de la seberapa.,tapi aku tetap jugak nak bercerita.,:)
Semalam aku dengan member opis kluar lunch.,siyes aku tak ada member pompuan dekat sini.,member aku semuanya lelaki.,bukan nak kate aku ni gedik tapi itulah kenyataannye.huahuahua.Siyes aku keseorangan dekat sini.kepada sesapa(perempuan)  yang berminat bekerja di sini , amatlah dialu-alukan.ngah3.Sempat pulak aku nk promote kan.,.
Aku kluar makan dengan diaorang pon sebab aku dah lapo gile time tu, nak x nak join je la  .,Lagipon naik kreta diaorang , so jimat la minyak kreta aku kan.,kikikiki.,
Aku pegi opis sempoi je pon.,pakai selipar je kot sebab aku malas nak pakai heel aku.melecet kaki i nyahhh  .,tu aku prefer pakai slipar.,tapi x de la aku pakai sipar jepun ke , korea tu ke,bukan3..,kalau yang tu aku pon x nak pakai.,jatuh la "water face" i nyahhhh., .huhu
Balik dari makan kitaorang pon jalan la pegi ke opis.,jauh la jugak jalan dari tempat parking.,kalau nak parking guna autopay tu memang "kopak " la duet kan.,
Jalan punye jalan tetiba selipar tu putus.,aisehhh.,dan2 ni la pulak ko nak putus nyee.,kan dah malu ngan member aku sume.,nak jalan pegi opis amek kunci kreta aku jauh lagii.,argghhhh.,kemaluan yang teramat sangat nihh.,tapi  aku pelik jugak.,asal aku jalan sebelah haizal  (member opis) je.,sipar aku mesti putus,tapi hari tu boleh sambung balik.,tapi kali ni memang putus abis la pulak.,syoohh haizal.,syoohhh.,hahha.dah malu dah ngan ko nehh.,ko pon mesti malu sebab ko jalan kat sebelah aku time tu.,
yang paling x bleh bla bile aku dengar ada orang cakap "Perlukan selipar ke??".Haiyaaaaa.,rase macam nk hilangkan diri time tu jugakk.,Haizal dah gelak2 .,nasib baik dia still teman aku lagi .Berhati perut la jugak ko ye.,budak2 yang len sume dah ilang masuk opis.,ciskek!.
Nak x nak aku kena la pinjam selipar mamat tadi tu.,"Umak ai bapak beso sipar ko" hatiku berbisik.,macam capal la pulak kan.,boleh masuk 2 kaki aku rase sipar dia tu.HAHAH.Orang yang ade dekat situ dah usha aku pelik sebab selipar aku tu  lain macam.,Aku cuba untuk buat kering depan sume orang even pipi aku dah merah gile macam baru lepas kene lempang.,,huh tobat dah nak pakai sipar lepas neh.,huhuhuhuh.

luahan dari.,

No comments: