Saturday, November 27, 2010

jalan-jalan

ollaaaa myannnmorrr..huhu
lame sudah aku tak create entri baru untuk share dengan korang.,biasalah orang bz.,kerja,jaga anak laki lagi.,huiii ponekkk eden!.huhu
herm.,kali ni entri aku pasaal jalan-jalan cari pasal kat i-city .Bile bosan mula la tak senang duduk n mula la merengek-rengek dekat cik boboy kata bosannn.,Nasib baik cik boboy gua paham.so dia bawakan aku pegi i-city.,maybe korang pernah pegi kat sini kan.,?.Tapi saje je la aku nk bercerita.Kalau x nk taw pegi jahanam laa..hohoh.







memang simple je la aku pegi sane.,mane taknye time tu dah pukul 1 pagi n lebih dahh.,aku engat x de la ramai sangat orang.,HAHA.slumber jelaa pedulik pulakk aku.,=P
Adela dalam 10 hinggit cik boboy bayar untuk 1 kereta.,cehh.Ok la tu kan.,tapi rugi jugak la sebab kami pegi berdua je n last2 tengok citer mr.Bean je kat sana.macam tengok movie la pulak.haha.

Then esoknya kami pergi pulak ke Cosmo world dekat times square tu ha.,dah cik boboy yang nak blanjekan.,aku pon on jela.bab perabihkan duet bf aku memang aku la no 1.hahaaa.opssss.First memang excited gilee la,cik boboy ajak makan dulu pon aku x nak.,
Masuk-masuk je terus serbu umah antu kat situ,memang seram jugak la.,sakit jantung pun ade.,
time ni x bnyak la pulak pics yang kami ambil sebab takut fon tergolek bawah plak time main sume game tu.,
apa yang aku bleh cakap game kat sane mmg syok la.,mencabar tapi x seberapa sangat la.,best lagi genting kot.,opsss sori la terkutuuk.ngah3. ,tapi game yang ni aku rase paling syok.,sampai 2-3 kali aku naik.huhu


 
alamak pecah lak gambo kat video nehh.,aishh..besela fon murahh je ponn..uhuks. what eva la.,tapi siyes game ni memang terbaik!
ha.,tu jela kisahnye.,rase x sabar pulak nak pergi genting,,huhu

p/s: dekyam ko ade bran ke nak main????hhahaha.








No comments: