Thursday, March 31, 2011

This is my card.

ha..korang ade identity card  macam ni??..aku ade..puekkk.
kalau korang nak tau aku buat card ni mase aku darjah 6 dulu. 
(bukan dah jahanam yee.)
sampai sekarang aku still simpan.kenangan ni beb .huhu~
tapi sekarang xtaw la boleh tempah macam ni lagi ke x en.
dulu ye r.10 kad RM2.00 je.So budak - budak kelas pon excited la p tempah benda ni.lepas dah siap tukar-tukar la pulak dengan member.Bajet x nak lost contact.haha
yang x boleh belah skali aku punye kata- kata semangat kat atas sekali tu . "Manusia jujur dikasihani tuhan ".perghhh..memang terbaik.,sekarang reti jujur ke ??
haaa..lu pikior ler sendiri. :)

3 comments:

Anonymous said...

manusia jujur dikasihi Tuhan.. pergh cun la aytni.

syikin said...

taw xpe.hahahha

Mama Aishah said...

heheheh
so sweeet ko simpan shikin...akk dulu ada jgk tp dah lost