Wednesday, March 30, 2011

alahai bentuk badanku,.!

Sedang memerah otak untuk buat programming VB  yang dah lame aku tinggalkan tetiba rase macam nak update blog pulak.
hampir nak putus urat kepala hotakku memikirkan coding untuk project aku.arghh..sumpah aku dah lupe sume.heh.
stop !
aku bukan nak cite pasal project yang aku buat ni.
aku just nak cite pasal buah pear. aha..sebut pasal buat pear ni.,aku teringatla bentuk badan aku .
macam ni ha. :

macam-macam cara dah aku buat tapi stil tak gak keciknye .
ade yang panggil aku fafau lagi sebab ade drumstick punye pasal.Huh.aku rase drumstick aku lagi besaw dari fafaw tu. .:)
papehal pon korang jeles kan sebab x de drumstick macam aku.heh.
Ade yang kate  " asset tu woih, ok la tu " . 
Ade jugak yang kate " besaw gile ea punggung ko nie tapi atas kecik je "
dan ade pulak yang kate " uish geram gile tengok bontot ko ni "
=.='
huh.ayat yang last tu memang x buleh blah.seram aku dengaw die cakap..
ahh.,aku x kesah la koang nak cakap ape pon.aku yang bawak beban kat peha aku ni.bukan kau kan?
and kalau aku gemok sekali pon kau x perlulah nak memekak sebab aku x mintak makan dekat kau pon.kau susah ke?.x kan . 
lagi-lagi bile dah keje ni balik umah je terus tido.mane tak badan makin kembang. 
tapi ape - ape pun aku tetap happy dengan diri aku sekarang,.kau x hepy?
itu kau punye pasal,.puekk.

No comments: