Monday, January 3, 2011

Jatuh Cinta Pandang Pertama Award,.



Thanks yaw kepada mariam kerana dengan susah payahnye dia bagi award ni dekat beta.haha. so sebelum amik kena la jawab soalan2 ni dulu...wiki wiki..

1. Blog cik yam dimata cik ekin, jawab dengan jujur yer.
( link hendaklah digantikan dengan url si pemberi award )

Blog cik yam ni kira as best blog jugak r.,banyak info yang dah berlaku pada dia and luahan ati dia pun kita bleh tau .hahahah.Tak perlu kita nak tanya " apa kau buat cuti ni ?" ,."eh kau x pegi jalan - jalan ke "?.
Semua tu x payah , kita akan taw bila masa dia buat entri  dalam blog ni.Kalau x best xkan la rmai nak jadi follower kau plak kan cik yam.?.wiki wiki.







2. Nama Blog korang dan kenapa letak nama tu?

::Single itu Seronok !::. masa aku baru buat blog ni , aku tengah gadoh kot dengan pakwe aku.haha.aku pun x engat la..dah lame kan.so time tu aku tengah pikir kan best kalau aku single.,so aku pun buat la blog nama Single itu..Seronok!.Blog ni just tempat luahan prasaan aku je.,and aku x paksa pun sume orang BACE blog aku.huhu

3. Lima perkara yang korang suka?

    * siar - siar perabihkan duet
    * makan- makan
    * tido - tido
    * online - online
    * message orang yang aku suka .,

4. Lima perkara yang korang benci?

    *  hipokrit
    * suka kentut kuat - kuat
    *  message aku ko x ataupun lambat balas ..kalau bz or x de kredit boleh diterima.
    * orang yang berlagak n perasan .
    * orang yang "jual ikan " means SELFISHH..








tu saje . sekian.

No comments: