Friday, January 7, 2011

Kata dulang paku serpih, Kata orang kita yang lebih.

smalam aku ke kolej untuk settlekan something ..,ada laa..korang x perlu tau pon..,malangnye x dpt pon nk settle sebab kolej aku macam P*K****..tuttttt..management yang entah ape2 je.,baik tutup je kolej .kalau bukak  pun menyusah kan kami as student.,haha.

Ketika aku dalam lif untuk ke tingkat dua aku pon terdengar cik minah ni mengumpat dekat member dia , :

minah A : wei.,aku tengok si ***** tu kurus giler erk ?? x cukup makan ke??..hehe

minah B : entah la , ye kot..tapi muka dia cun la jugakk.

minah A : pakai baju pon aku tengok tergantong je..hahhaha.

minah B : sebab bidang badan dia beso laa...

pintu lif pon terbuka dan aku keluar dengan buat muka innocent je..nak gelak pon ade jugak sebab si minah A tu pon kurus kering jugak,ade hati nak mengata orang.,

konklusinya disini.,x payah la kita nak mengata orang sebab kita sendiri pon x perfect..kau dok asyik mengata, menghina , memaki  orang itu ini tapi kau x cermin n x penah pon pikir diri kau tu dah cukup perfect ke x .tu namanya kau tu bajet bagos . Lain cerita kalau kau tu dah betul - betul perfect and dah bagus sangat baru la kau nak mengata orang ke ape.Bak kata pepatah lagi, kokok berderai-derai, punggung bergelumiang najis.Berlagak je hebat tapi hakikatnye u are nothing , and useless plak tu..











1 comment:

yaya . said...

dye kutuk aku ke ? aku kurus siak. wakaka sapa dye ? berani dye. haha :D