Wednesday, December 29, 2010

Azam Baru Aku. .!

Rasa baru sekejap aku melayari tahun 2010.,sekarang 2011 pula akan datang.,tahun bertukar tahun.,hari bertukar hari.,bulan bertukar bulan dengan amat pantas sekali..eh.pehal pulak ayat aku sekema macam nak tulis cerpen je nehh..haihh.

Usia aku pon makin tua.,muka pon dah nak berkedut dah.,adehh..pasni nak kena beli product anti aging plak nyahhhh..huhu

Azam aku untuk 2011 pulak ialah :

Tutup cerita 2010 and bukak cerita  baru.,aku nak lupekan benda - benda BULLSHIT yang dah berlaku dalam hidup aku pada tahun 2010 ni.,

Aku nak lupa kan jugak benda - benda yang menyakitkan ati aku sebelum ni., dan aku nak lupekan orang - orang  yang pernah buat aku meluat , menyampah , n macam - macam lagi la.u all  tak penting pon dalam hidup aku.Who cares kau nak buat ape kan.,aku tak heran langsong.,Hope aku x akan jumpe lagi muka - muka yang aku sebut kan di atas sebab takut nanti aku termuntah plak kat muka korang n  korang..JIJIK i jiee..wakakaka.

Selain itu jugak aku nak tumpukan pada kerjaya .,cewaahhhh.,ade plak kerjaya aku skarang ni.,InsyaAllah kalau ade rezeki dapat tawaran bekerja.,kalau tak nanti aku continue degree jugak KOTT.sebab aku pun x tahu dah nak amek bidang ape kalau sambung blajar nanti.,nak jadi programmer  pening kepala pulak,kepada rakan - rakan  CSOM yang nak sambung degree dekat CANADA tu,.hope korang dapat pergi la ye.,jangan kau cerita gebang je lebey tapi habok pon tarak.Jangan terserempak pulak dekat U lain sudah.kan dah malu .

Last sekali azam baru aku ialah nak kuruss!!..hahah.aku rase setiap tahun aku tanam niat ni tapi tak jugak kurus.2011 nanti boleh kottt.,yeahhhh.!

aku juga berbesar hati nak tag dekat orang - orang yang terpilih ni ha..nak gak tau azam baru korang - korang.ngeh3.




p/s : jangan azam 2011 hangat - hangat tahi lembu dah laa..n segala kesilapn untuk 2010 mohon maaf diucapkan.terima kasih..PEACEEE..n_n

No comments: