Thursday, December 23, 2010

nak bagitau nieee...

Aku benci kalau ade STALKER dalam hidup aku.,just do ur biznes ok.,
kalau dah bajet hebat sangat tak perlu dah kau nak stalk orang lain..,who care ???..
pegi lantak la aku nak buat ape pon.,and kau nak buat ape.,just jaga tepi kain u sendiri ok.,
aku rase dekat sini je aku boleh buat pengumuman nie kan.,.
 STALKER ni ibarat anjing kurap je bagi aku.,anjing yang perasan diri dia hebat tapi hakikat nye dia anjing bese and lagi hina plak tuh.,.
huh.rimas dengan stalker neh.,nak kate aku ni femos x la pulak yuwww.,
Lepas ni anyone who want to post or do a blog  edisi kau it's up too u..i dont care laa.,
zasss!.

p/s:.suka hati kau la nak terasa ke x.,sori sebab guna ayat yang terlampau.!

2 comments:

Anonymous said...

kau kecoh apa hal?

syikin said...

kan aku dah ckp mmg ade yg stalk aku punye laaa.,huh.pegi mam la aku nak kecoh ape pon.asal ko trase dah ke?kau terasa sebab kau "anjing kurap" yang aku ckp kan kat ats kan?nah amek .!huhu.