Sunday, May 30, 2010

derita.~

Aku benci ko,aku dah serik dengan ko,terseksa aku dan dah tak tertahan lagi dah.Derita aku dengan ko sehinggakan badan-badan aku jadi sakit dan meninggalkan kesan yang membuatkan orang pandang serong denganku.Apa salah aku dekat ko sampai tergamak ko buat aku macam ni.Begitu rakus dan ghairahnya  ko 'meratah' aku.Di mana ada aku di situ jugalah ko berada.Ko dah menghantuiku.Boleyh tak ko jangan ganggu aku lagi??? Aku dah x tahan !  fed-up ! .
Aku tengok ko pon dah besa kecik besa kecik je nih.Kalau aku dapat jangan harap ko dapat lepas..,dah semestinya ko kalah dengan aku sebab aku lagi besa dari ko.
Jahanam punye semut !.nah mati ko aku kejakan !.Fuhh.lega.!!

p/s: harap besabar dengan entriku ini. ^-^

1 comment:

Anonymous said...

ingatkn nyamuk..
hampeh