Wednesday, January 11, 2012

masalah betol .

hah ! .kali ni entri luahan perasaan setelah cuti ku di cancel kan oleh bos. So aku tengah hangin ni !
Sorang minah ni call aku cakap aku harus datang kerja 16 hb Januari 2012 tapi bos aku tetap berkeras nak aku datang esok iaitu 11 Januari 2012 jugak .Dia kata kehadiran anda berbayar.Cirittttt .,gaji aku yang lepas lagi pon belom dapat lagi.grrrrrrrrrr..ok cukup.aku bukan nak mumbling ni tapi dah alang-alang entri luahan perasaan so selingan kejap .

Aku nak bercerita pasal orang yang ade handphone tapi tak reti nak guna or what eva la kan . Aku tak tau la ko tak reti nak guna phone atau kau memang bukan orang yang suka melekat dengan talipon ke kan .
Tapi at least biler orang call tu tolong-tolong lah jawap even aku antar message pon kau tak reti nak balas.
Sekarang dunia dah moden dan canggih tapi kau macam tak menghargai la pulak .
Bile dunia ni masih lagi dalam zaman kuno kau tau pulak nak membebel  la hape.
Orang macam kau serupa tak payah guna handphone atau talipon la woi !.
Campak je talipon kau dalam longkang ! .PU I I I ..
Aku tak tahu la kalau ada orang call kau nak bagitau  hal emergency  lets say sedara - mara kau meninggal ke or etc..
tak ke orang tu boleh kena sawan nak tunggu kau reply message atau angkat talipon ???
ha lu pikir la sendirii. grrrrr

No comments: