Tuesday, October 25, 2011

yang busuk akhirnya menjadi wangi jua ~

erk.,gapo dio tajuk entri aku kali ini ?, mesti korang pun pelik jugak kan ? adoii.
aku bagi contoh yang terang benderang je la ye,
contoh la , kau pernah kutuk atau menyimpan sedikit perasaan tidak suka dekat someone tak kisah la die tu officemate kau ke, classmate kau ke , and etc ...and finally secara tiba- tiba die jadi kawan baik korang sendiri.mesti korang pernah kan ? .,
tu la yang aku maksudkan dengan tajuk entri aku tadi .ade kena mengena tak ? ,
tak ea?. ha memandai korang la . ni belog aku so tak kisah la aku nak bagi title ape.haha
selama hampir 21 tahun aku hidup ,(cewahhh macam dah tua sangat la pulak bunyiknye ) benda yang kebanyakannye terjadi perkara macam ni la.
mesti korang tertanya - tanya ape motif ntah aku nak tulis pasal entri macam ni ?
sebabnye aku pun tengah alami benda yang sama sekarang ni , yes aku ngaku aku pernah jugak la simpan sedikit perasaan benci dengan orang - orang tu , tapi Alhamdulillah derang dah kamcing dengan aku . Kamcing ke ?..kira ok laa.,tak lagi macam dulu..
so the conclusion, don't jugde a book by it's cover , mungkin tang luaran korang tengok die tu macam kerek or maybe antisocial ,tapi better la korang kenal die dengan sedalam - dalamnya then baru boleh judge die tu orang yang jenis macam mane . Kadang - kadang orang yang kita sangka baik dan berhati mulia tu tak tentunye die baik sepenuhnya . mungkin dia hanya berpura - pura untuk menarik perhatian orang supaya kawan dengan dia atauu ... ha lu pikir la . So kita kena la kenal die dulu then baru la nak buat gossip yang dia tu orang yang jenis macam mane . ok?

peaaceee yawww.. >.< v

No comments: