Tuesday, October 4, 2011

sekeh nak ?

entri aku kali ini berkenaan dengan " mamat Boo " dalam entri aku yang sebelum ni ,
Asek - asek tulis pasai kau je kan , ape blog aku ni tempat mempublish kisah engkau .?
Oh tidakk tidak tidak,,bukan begitu , tapi aku hanya untuk melepaskan geram terhadap prangai kau yang begitu keji ,
Begini la kisahnye : ___

boo : kau buat ape turun bawah ?
aku : lerr..suka ati aku la nak pegi mane , aku turun solat jap .nape?
boo : huh ? sejak bile ko ni islam ?.hahahahahha
aku : x boley blah kan soalan kau neyh ., sejak azali laa.aku dah brubah ok..(opss.xde niat nak poyo.haha)
boo: xde guna kau pakai tudung tapi sembahyang x reti .
aku : wtf.ko ckp baik sikit , sejak bile pulak aku tak reti sembahyang ?.kira ok la aku blaja jugak tutup auratt..
boo : hahaha .rambut bukan aurat , bawah kau tu baru aurat ,
aku : geleng-geleng kepala dengan gaya seorang ustazah ,haha

boo. , kesian kau, jauh benar terpesong akidah kau. ni la die kalau dah bando sangat sampai mane satu aurat pon kau tak reti .Bukan niat aku nak kata aku dah cukup bagus dalam bab-bab agama. tapi at least aku tau la jugak basic-basic nye ., tak macam kau lagi jahil dari aku ,!
boo,,kalau la aku boley tekeh kepala kau yang jendul itu , oh best nya !.

No comments: