Friday, October 21, 2011

makan ni jelaaa ~

hye peepsss.! huhu
aku nak update pasal konvo actually , tapi mcm bosan je sebab time konvo haritu pon memang bosan.wakakakaka.
kali ni entri aku pasal diet , yess i'm still on diet now ,
hasil dorongan kawan - kawan aku berjaya mengurangkan 4 kilo dalam sebulan ,
dari 82 kg ke 78 kg ,
korang jangan ingat senang ye nak kurangkan berat badan !.
even badan still same x nampak pon susut tapi ok la berat aku mula menurun,tak nak la hidup dalam golongan berat yang obesiti lagi nanti penyakit banyak pulak.
aku hanya makan oat sahaje tiap hari , pagi bancuh oat dengan susu HL cokelat , tengahari bubur oat , and malam plak kadang2 aku makan yougurt je , kalau malas nak masak aku just minum nestle bliss .yummmmmeaaahhh.
ni sume hasil idea dari fataina abd halim yang menyuruh aku makan semua ini.wakakakak.thanks sayangsss <3 .

ni la bubur oat yang aku slalu makan. ikut kreatif korang la nak letak ape , ayam ,ikan, carrot or wat evaaa.tapi yang penting,lebihkan protein supaya dapat meningkatkan metabolisma ,Tapi jangan terlebih protein sampai sayur and buah pun you oll tak makan ,
U oll try laa sendiri , bestt yawwww..

No comments: