Monday, August 8, 2011

tuihh !

aku rase entri-entri dalam blog ni semua luahan perasaan je sebab aku rase dengan menulis \ menaip  je aku dapat redakan sikit kebosanan dan kemenyampahan yang melanda diri aku .Sorry la ayat kucar - kacir sikit.haha
u oll pernah rase macam nak tampaw , sepak atau lempang orang ?
mesti la pernah kan kalau u oll rase meluat dan menyampah dengan seseorang ataupun 10 orang ye tak ?
ni la yang aku tenggah rase sekarang bile semua benda aku je nak kena buat,sikit aku , aku , aku and aku,
bukan nak mengungkit tapi aku rase kau macam dah melampau.kau memang xde perasaan malu ke ha suruh orang buat tu buat ini??
aku baru minta tolong kau satu benda je , tapi lebih dari 10 kali dah aku rase kau suruh aku buat itu ini , kau ajak aku pegi sana la , situ la , macam kau x de orang lain je nak ajak kan.
sekali dua boley la aku tolong , tapi kalau dah hari2 memang lemak la kan , kau engat aku driver kau ?
aku paling x suka bile kau dah minta tolong tapi kau x ucapkan terima kasih pon.
kalau u oll penah bace entri lepas mesti u oll tau aku ni macam mane.
aku rase kau pon ade laki ade anak , boleh je mintak tolong diaorang ,tapi kenape aku jugak jadi mangse ??
kau tak penah pikir ke aku ni penat ke hape , dah makan ke belum yang kau tau suruh aku buat itu ini.
Family aku pon x buat mcm tu kat aku la woi , ni kau plak lebih2 .
memang syialll laaa.puii !!







No comments: