Thursday, August 18, 2011

kayanyee kauuu.

huh , kali ni aku nak update pasal seorang manusia yang poketnye  nipis tapi keinginan macam anak datok .
poket nipis kat sini bermaksud , kau bukannye kaya atau berduet sangat pun.tapi bile kau nak shopping kau prefer  masuk kedai romp, zara , levis  ,body glove , quicksilver and yang paling x boley belah lagi Guess ,.
yee..aku tau kau pilih sebab kualiti , tapi cara kau tu poyo sangat la, duit yang kau ade betul2 cukup makan tapi kau nak jugak beli baju and seluar kau dekat kedai2 branded yang aku mention kan tadi.,
alasan kau sebab nak tunjuk la  konon dekat member2 sekeliling kau,nanti kena cop ketinggalan zaman pulak kan.Ehh..pliss laaa, menyampah siakk dengan orang yang blagak macam ni ,
lepas tu kau boley pulak cakap yang otak kau serabut bile shopping dekat tempat biasa .,lagi la aku nak gelak2 je dengaw ,
bagi aku x berbaloi sangat shopping mahal2 padahal barang tu kualiti seakan2 nak sama .
Barang yang murah tu x semestinya tak tahan lama.,kalau kau pandai jimat pakai atau guna boleh je tahan lama. Lain la kau ni dari keturunan yang jakun pakai sekejap dah rabak .
kau bajet "biar papa kedana asalkan bergaya. " haah . memang betol la tu , ko biarkan papa kau susah payah carik duet bagi kau , then kau nak abeskan mcm tu je ,
Pliss la x payah ikut kawan2 kau yang poyo macam kau ., kawan kau nak beli itu ini kau pon same nak tiru .
Aku tulis entri ni bukan aku nak jeles ke atau tak mampu nak beli macam kau , tapi aku dah meluat sangat dengan kau ni . Blagak je lebey , wek !

No comments: