Friday, July 29, 2011

yuhuuuu.

Soori guys sebab aku dah lame x update blog ,kau engat kau sorang je boleh update belog ? skank aku plak nak update .wakakakaka.
 ramai yang tanye knape lame dah x update ,.
i bukan ape nyah , i malas la nak update , lagipun nanti ade plak la yang terase ape bagai .malas je nak cari point gadoh kan . huhuhu . opsss.suke hati kau la kan . malas i nak ambil taww,.
lagipun laptop aku x pegi hantar repair lagi , takkan la aku nak type dengan screen yang pecah tu kan . ape je pun yang aku nampak . kang tersalah type nanti terase lagi .ahhhhhh semputttttt ..
Plus , sekarang aku bz dengan blaja UNIX ,WINTEL ,GLUX ,
perghhh. memang berbeza siot dari windows.syntaxx pon lain gilee.peneing kepala otak eden..
tannjaaaatt otak boboi blaja benda alah ni nyahhh .ahhhhh.semput lagiii..huhuh
hah .tujela nak update untuk hari ni.
dalam minggu depan , or bulan depan or taun depan aku update lagi.wahahahah

sorri sebab entry gedik .tapi suke ati aku la blog aku ke blog kau ????

No comments: