Monday, April 18, 2011

talam 4 muka.

HOI  manusia yang berperangai seperti talam bermuka-muka .,lebih baik kau x payah wujud dalam dunia ni lagi.buat semak dan boleh buat orang  sepak terajang je orang yang macam kau .Kau baik dengan ramai pihak dan kau jugak la cuba nak memorak perandakan lagi orang - orang berkenaan.wei plezzz laa.,kau x payah nak jadi mami jarum sebar gosip itu ini,.aku ngaku je aku pon suka gak bergosip tapi sendiri mau ingat la.brani ngumpat brani la simpan.,xde la kau pi cerita dekat orang yang kau ngumpatkan tu.manusia macam kau ni memang bangang. !
Lepas tu kau nak gebang pasal aku lak .kau kate tudung aku dah ilang la ape pundek lagi la ntah  kau gebang.oi bongok .suke ati aku la aku nak pakai tudung ke.,aku nak beromen ke,kau pedulik hape?dosa aku kau tanggong ea?ke kau jeles aku lagi cun dari kau???.hahah.cun ke?xpayah nak parasan pulok la cikin oi.
manusia memang berubah - ubah,aku ngaku dulu aku seorang pompuan ayu bertudung.tapi sekarang ?.ha lu pikir la sendiri.,Lepas tu ntah ape la lagi kau gebang kan?.laki ke pompuan same je mulut macam taik !.
padahal perangai 2 x 5 je sengal,aku saje disable komen untuk anon sebab aku benci orang yang macam kau ni spoil kan blog aku.,aku tau mesti kau akan komen blog aku punyelah.,sebab kau kan stalker tegar . samdol !


p/s: sorri sebab perkataan kesat sedikit,tapi kau x payah la nak kate aku menggelabah sebab kau sedang bace personal blog.so kau la yang menggelabah !

No comments: