Monday, April 11, 2011

Berjimbaa~~

Penat gile arini , plus plak mengantuk.so update la sikit blog neh.
penat gara- gara berjimba (bersuka - ria) di genting .,
dah la cuaca kat sana x berapa nak baik.,so nasib baik la ujan turun lepas kami main semua game .Fuhh.nasib baik la sempat , kalau x buat penat je datang.,
not bad la outdoor game kat sane tapi still x boleh lawan DNA Mixer dekat cosmo world.Memang terbaikkk. . 
ni je picx yang aku nk upload.memang x dapat la kan nak upload semua.,kang korang kata aku menggelabah pulak kan.pergi jahanam .

apekah??



oi.perot boncit!!

i cinta u . . :P

cepat la take pic kite.penat dah nehh posing !
tergedik sudahh .

haha . rambut aku bersepah .ni sume mamat cine tula.x reti gunting !..dah la rambut aku pesen kembang..lagi la huduh rupa aku . ciskek !

6 comments:

Anonymous said...

geli nya

syikin said...

sebok la kau anon.taw la ko ni jeles!
ha.lagi satu aku nak pesan eh.ko x yah la nak kritik blog personal macam aku ni.kau x puas ati ko punye pasal la.dah name pon blog personal.sape sruh ko menggelabah bace blog aku neh.engat aku x taw ke ko sape??
heh

Anonymous said...

comel je rambot ko cam tu.. asal cut wey..

syikin said...

perli ke ape dekyam ?hahahahah.
aku nk wat style len.tengok2 die p potong teros.ciskek.haha

Anonymous said...

terbang dah tudung? ngutuk orang je kau ni, kau jugak takde tudung dah.

syikin said...

anon : aku rase aku taw ko ni sape.hak elaa.suke ati la aku nk bukak tudung ke nk kutuk2 kau ke.ade aku kesah,???
pegi mampos la.bajet kau tu macam x penah kutuk orang.x payah nak bajet bagos sangat la aih.