Thursday, July 8, 2010

ade aku kesahh??

Kelmarin aku terbace blog sorang minah ni.,dia nak cite yang dia dah banyak jumpe pelbagai jenis kawan.Ceh.aku pon penah jugak la weh and aku dah muak dengan sume tu sebab aku pon tengah berhadapan dengan member-member yang lupe kawan.,kawan makan kawan,carik kawan bile susah time senang atau ade member lain tolak kita ketepi, and macam2 lagilah ragam yang aku dah jumpe.Aku x kecah pon.and malah aku lagi sabar dengan diaorang sebab kalau aku kecoh pon aku x dapat pape.,bak kata orang sekadar nak cari publisiti murahan lebih baik x payah dan duduk senyap lagi baik even hati kita yang banyak terluka.Kalau nak dikutkan hati aku yang tengah geram ni memang dah lama dah aku pegi cari pasal.Silap2 dah lame aku libas pale otak dia.hahah!.
Bagi sesetengah orang dia lebih percayakan kawan dia sendiri dari orang yang x dikenali.Betul x?.Tapi bagi aku semua sama je sebab aku tahu kawan kadang-kadang ada yang X BOLEH DIPERCAYAI,sometimes kawan kita jugak lah yang jadi talam dua muka dan cuba nak laga-lagakan kawan yang lain.Herm..aku memang x faham dengan golongan orang yang macam ni.Yang lebih teruk lagi ada member atau kawan yang berkawan hanya untuk mempergunakan kita untuk kesenangannya..AWAS dengan kawan yang begini sebab kadang-kadang korang x akan sangka kawan yang selama ni KONON baik dan caring dekat korang tu boleh buat macam tu.
Lagi satu HIPOKRIT,.haa..golongan yang ni memang slalu dah kita jumpe.Kita boleh tahu yang seseorang tu e-klas ke x berkwan dengan kita.Depan kita punya lah baik.,take care.,puji memuji.aish bak kate orang pijak kerengga pon x matiilah.Last2 bile blakang kita macam-macam tohmahan yang dia nak lemparkan dekat kita.Punyelah world cite kau sampai kan orang yang kau bercerita tu pon boleh pandang rendah and benci nak berkawan dengan kawan yang kau kutuk tu.Padahal kawan tu x salah pape pon.

Herm.kalau nak describe lagi ragam kawan-kawan  mmg panjang gile la kan entri aku.Silap2 korang pon malas dah nak bace.Kita pon da makin meningkat usia and da boleh pikir benda elok and x elok.The conclusion,.kawan x semuanya baik and boleh dipercayai.

p/s: blog aku, aku boleh tulis apa yang aku suka. kalau kau tak suka, tak payah baca. anyway, yang kau nak terasa kenapa? tak ada pulak aku mention nama sesapa pun.(bajet je ayat ni.hahaha.)


Lepas ni entri ape plak yang ko nak post.Wait n c..

No comments: