Friday, April 16, 2010

bosan.

Aku bosan dengan kau.Ntah kenapa aku mesti dengan kau.kadang-kadang aku rasa meluat dengan perangai kau.Aku dah bosan dengar kata-kata kau.Kau je nak betul.Kau pikir kau bagus sangat?
Bile dah ade orang lain kau tinggalkan aku.Bila dah susah baru nak cari aku.Kau pikir aku ni ape?
Aku tau kau gedik.Tergedik-gedik dan suka mengedik.whateva.
Kau selalu nak menang.ha..amek.aku tak kisah.
ntah kenapa mata aku bagaikan dicucuk garfu bila pandang muka kau.haha
Sebenarnya kau ni seorang yang bajet bagus.tapi tak dela bagus mana pun.
kau tak perlulah nak berlagak sebab aku paling menyampah dengan orang berlagak.
ntah ape-ape yang aku melalut ni erk.tapi suka hati aku la dah nama pun blog aku.
maybe emosi tidak stabil.haha
bukan niat aku nak tujukan kepada sesiapa.kalau terasa nasib la.

@##$%&*& bla.bla.bla

5 comments:

Lyana Marzuki said...

pelbagai manusia bermain di fikiran aku.
muahahaha.

syikin said...

no kumen.rahsia.haha

Anonymous said...

bdiam lg bgus dr bkata2..
eloklah diam yer..
kdg2 mnusia mmg suke bbngga dri..

ajim cute ('';) said...

hahahha..aku tau..
smua rhsia ko ada lam jari kuku aku...
tol x u??HAHHAHA

peJoL said...

x yh la gado2 weh..mmber je pon..hohoho..nt dia sedar lah tue..sahabat paling penting..huhuhu