Thursday, May 12, 2011

pemikiranku belum ke tahap itu ~

sorry guys, lama dah x update blog.,bukan ape, aku malas + x de idea nak bebel .,lagipon aku dah bosan tengok blog ni , menyampah pon ade jugak . sebab ape aku menyampah ? korang x payah tau la.kang ade yang terasa payah pulak kan (mata ke atas tangan ke bahu )

pejam celik umur aku dh masuk 20 - an.,cepat betul masa berlalu erk.,sedo2 je dah tua.huhu.
my mom pon banyak kali dah pesan  " simpan duet long , nanti senang nak tambah - tambah duet kawen nanti ."
"long , bile kamu ni nak kawen? , asik berkepit je korang berdua ni ".
heh , tipu la kalau mak bapak korang x penah cakap macam tu kan ?

huhhu. phullleeaasee mom.,otak along x pikir ke tahap kawen lagi mak ku sayang  .<3

ape yang aku dok pikior sekarang ENJOY .yeahh.,rilekk lu mom.,umo belum masuk 23 lagi.,kalau dah sampai umo tu baru la nak pikir kawen ke ape.,
tunggu aku nak beli kereta  , rumah , and semua benda yang aku belum and x pernah dapat lagi , (balas dendam )
siyes pemikiran aku masih macam kanak- kanak ribena lagi . aku suka layan karton dari cerita jiwang .,kuang3 .
kalau bab - bab cintan lagi la.,kesian bf aku dapat awek cmni.hahha
bf aku dah dok sebok pikior pasal kawen . dah start kumpul duet .tapi aku? memang x la kan.,sebab aku pikir die yang masuk minang  dan bagi hantaran.haha
kejam jugak aku neh.
bile dapat gaji pulak sekejap je abes ,  x sempat nak simpan.biasalah orang boros macam aku cmni la .,bile dah tengah bulan buat muka seposen mintak kat bf suruh "payung"  itu ini.

kawan - kawan sume sebok continue study ., :(
tapi aku mybe kerja je kot ., mungkin korang akan ckp DEGREE tu penting .,tapi who care?
suke ati aku la nak sambung ke x kan.,ade jeki insyaAllah aku continue.,orang cakap experience lagi penting dari sijil . dan orang lain pulak cakap sijil lagi penting ,..
arghhhh fuck - off . xtaw la nak ekot yang mane.,buat serabut je.,kalau balaja sampai nak meletup kepala pun last2 dapat kerja yang lari dari bidang . hermm lagi la buang mase.,
sometimes dilema jugak pikir benda - benda ni.,ni sume mase depan aku jugak.

aku memang seorang yang kuat berangan,.
aku slalu brangan pakai kreta mewah , rumah banglo bertingkat2 , bf mewah .opsss.:P
orang kate kalau kite slalu brangan kadang - kadang jadi kenyataan jugak sebab itu bermakna kite berfikiran positip.,tapi kena la usaha jugakk . kalau x  , jadi angan - angan mat jenin jelaaa,






No comments: