Monday, February 14, 2011

Tanjung Biru.

Ari sabtu yang lepas,.gua n de geng telah pon pergi ber ' picnic di Tanjung Biru atau BlueLagoon dekat Port Dickson.Memang syiookkk.tapi sayang nya.,kali ini gua x dapat ambil banyak pic .cess~ ~.,
Kami buat bbq dan bermandi - manda sahaja.,tapi sempat lagi kenakan member2 gua yang lahir pada bulan 2 ni.,abes korang kena baling telo n tepong.and padan juga dengan muka gua sebab akhirnya gua balik yang terkena telor tersebot..pekkkk.,tepat kena di kepala gua,.ciskek !.biol sekejap.
Air kat situ mmg terbaikk r.,dekat dasar laut tu bukan pasir tapi lumut.,bile pijak memang gile  geli r.,huhu~

Aktiviti lain.,enjoy dengan banana boat dan berkayak.,Pasal kayak ni gua nak cite sikit la,,kami sewa 4 canoe.,masing2 berpartner (laki-pompuan).,saje nak romantik la konon.huhu ~
kayak punye kayak.,kami rase macam lain macam je tempat kayak kitaorang tu,.kat dasar die gelap je.,sebab air kat situ memang jernih.,boleh nampak dasar,tapi kenapa dekat situ macam menggerunkan.
Yang si partner kayak gua ni plak menggedik nak terjon kat situ.katanya nak mandi kejap.,
Dah la dapat canoe bocor.,nak kate gua terlebey gemok bukan puncanya.,sebab member gua yang lagi gemok dari gua pon x bocor .membazir betol sewa benda alah tu.haihh~
,air dah banyak masuk.tapi gua rilek lagi sebab membr2 gua ade sekali.,tetiba partner gua tu macam gelabah bile dah terjon.,teros senggayot (bergayut) dekat canoe gua,,dia kata "ape benda kat bawah ni woi??aku blah dulu ar.,"
macam haram punye partner.tinggalkan aku sorang kat situ dengan canoe gua yang tengah bocor.sedangkan dia dah berenang pergi ke tempat cetek.Bile ktrg amati betol2 dekat dasar laut tu , barulah kami tahu yang dekat bawah tu penuh dengan batu karang.,macam2 pesen (jenis) ade.,wahhh~ ~.patot la gua ade nampak orang scuba dekat situ.hoho~.
yang gua tacing.,partner gua sanggop pegi petik sikit batu karang tu and bagi gua.,hermm.,machoo gak mamat nehh.,x sia2 ko jadi bf gua.,lalalalala~.perlu ke nak mention.,?,suka ati laaa.wek!.









Tepat pada pukul 7pm kami tros beredar dari situ.,

P/s: next destination is Sunwayyy lagooonn..sapa maw join??.heh~

No comments: