Monday, September 27, 2010

kamera cumellll..

Baru semalam member gua (norhafizah farhana) nak publish sikit tunjuk ini camera.,sungguh cumell even ringan dan cuma menggunakan kodak sahaja.Kalau ade yang digital x taw la pulak kan sebab gua akui yang gua memang ketinggalan zamani zaman,.
aja kata sue nak yang ini ,:
Holga camera






cumell la jugak even rupa macam old skull school erk.
camera ni aja plak yang nak.,:

Lomo Hello Kitty







Lebih kurang cam tu la yang member gua nk tu.ala-ala hello kitty la katekan.ntah bile ntah dia minat barang  gurly ni ntah.opsss guraw je beb.kiki.
Banyak lagi camera - camera yang stok macam kanak-kanak ribena ni .,




murah pun murah,kalau skali tengok memang ingat camera untuk bagi  babi baby main je nihh.,.pic yang terhasil pon buley la tahan jugak.,kalau terjumpa nak gak la gua beli.,buat collection pon ok gak neh.,

No comments: